niedziela, 5 sierpnia 2012

Hurtownia fryzjerska- małe zakupy

Hej,
Chciałam Wam pokazać moje zamówienie z hurtowni  fryzjerskiej. Jest to jedna z paczek, o których wspominałam w poprzednim poście. Hurtownia ma swój sklep w moim mieście więc za oszczędziłam na przesyłce i osobiście odebrałam swoje kosmetyki. W asortymencie mają wszystkie kosmetyki Joanny:)



- zapas mydła w płynie o zapachu zielonej herbaty Joanna
- farba do włosów Naturia , 242 Palona kawa' Joanna
- farba do włosów Naturia ,221 jesienny liść' Joanna
- szampon oczyszczający z pompką ułatwiającą używanie Joanna
- maska do włosów  anti-age Dolce
- maska do włosów bananowa Dolce



Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie kupiła żadnych akcesoriów do włosów:



- dwa komplety gumek do włosów ( jedne ze spineczkami, która mimo wszystko przydają się) z Biedronki cena jednego opakowania ok 5 zł
- klamerki do włosów cena jednej 0,70 zł
- grzebień


Nie są to już moje pierwsze zakupy w tym sklepie i zawsze jestem zadowolona. Mimo, że jest to sklep typowo fryzjerski jest w nim multum kosmetyków Joanny nie tylko do włosów. Zawsze wizyta tam sprawia mi dużą przyjemność, kosmetyki mogę pooglądać i nikt nie patrzy mi na ręce. O bardzo miłej obsłudze nie wspomnę:) Oby więcej takich sklepów się pojawiło w moim mieście.


Jak Wam się podobają moje zakupy? Lubicie kosmetyki Joanny? 

16 komentarzy:

  1. ciekawa jestem szamponu oczyszczającego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię farb Joanny bo strasznie szybko się wypłukują :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Joanny, więc nie mogę się wypowiedzieć w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie kupić taki grzebień, z szeroko rozstawionymi zębami

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja farba ta po lewej stronie, uwielbiam ją. Tania i długo utrzymująca się na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna ta farba jesienny liść, cudowny kolor <3 :)
    a te maski z dolce ponoć fajne, miałam kiedyś jakąś z nich, ale dawno, zamawiałam na allegro, chyba muszę znowu coś zamówić :D

    pozdrawiam,
    Iza

    _______________________________
    http://healthyloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta maska bananowa wygląda ciekawie
    ja uwielbiam kosmetyki Joanna Naturia :)
    przy okazji zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałaś już wcześniej farb z Joanny ? ciekawa jestem jak się sprawdzają, czy mocno nie niszczą i czy kolor w miarę się utrzymuje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze farbuję włosy farbą od Joanny :)

    zapraszam do wzięcia udziału w mojej WAKACYJNEJ LOTERII ♥ do wygrania kosmetyki i biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy, ja nie farbuje włosów, ale słyszałam że Joanna jest bardzo dobra :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń
  11. A z jakiego miasta jesteś? Gdzie jest ta hurtownia fryzjerska?

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa jestem działania tych masek do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię, moimi ostatnimi ulubieńcami są szampony:
    - z lnem
    -z miodem i cytryną

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś zadowolona z farby z Joanny? Już kilka razy myślałam nad zakupem, ale zawsze ostatecznie wybieram te co zawsze.. czas coś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.