poniedziałek, 2 lipca 2012

Zużycia czerwcowe

Pora i na mnie;) W połowie miesiąca złapał mnie totalny przestój, ale mimo wszystko sporo rzeczy "się pozbyłam".

Przypominam moją skalę

Kupię
Może kupię
Nie kupię

  •  balsam do stop Fuss Wohl ot taki sobie balsam, z moimi stopami nie robi nic. Szukam czegoś lepszegp
  • Odżywka do włosów Joanna miód &cytryna-mój ulubieniec:) Lepszej nie miałam:)
  • odżywka intensywna odbudowa Ziaja-  Ot taka odżywka do codziennego stosowania. Mam już następne opakowanie i na tym moja przygoda z nią dobiegnie końca.
  • szampon witaminowy Isana- śliczny zapach, nie przetłuszcza włosów i doskonale radzi sobie ze zmywaniem olejów. 
  •  żel myjący przeciwko wypryskom Avon-  W najbliższych dniach pojawi się jego recenzja.
  •  peeling biała czekolada&wanilia Isana mam kolejne opakowanie:) Peelingiem raczej nie nazwę ale jako żel pod prysznic sprawdza się w porządku:) Szkoda, że limitka.
  •  maseczka intensywanie pielęgnująca Gliss Kur


  •  zel pod prysznic Spa Bali BeBeauty żel do którego zawsze wracam, zapach, cena i drobinki robią swoje. Polecam:)
  • odżywka do włosów wzmacniająca Joanna
  •  emulsja do higieny intymnej Intimea niska cena, warta wypróbowania.
  • szampon wzmacniający Joanna ładny ziołowy zapach, włosy są po nim długo świeże
  •  żel pod prysznic Luksja
  •  On line sól do kąpieli miód&mleko
  • Odżywka Evelina 8w1
  •  lakier pierre rene nr 43

Dodatkowo:
- Olejek pod prysznic Isany (wersja bezzapachowa) NIE NIE NIE!! Zapach okropny. Działanie także. 
- kulka Garnier idealna ochrona przed nieprzyjemnym zapachem:)
- Garnier 3w1 do twarzy


Mało idealnych kosmetyków w tym miesiącu zużyłam:) Na szczęście pozbyłam się bubli, które od dawna czekały na swoją kolej.


Używałyście, któregoś z kosmetyków wymienionych przeze mnie? Może któryś z nich jest Waszym ulubieńcem?

10 komentarzy:

  1. "Odżywka do włosów Joanna miód &cytryna" odżywki nie miałam, ale mam szampon i po prostu... no super, bosko pachnie, włosy super, ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne denko :) z tych rzeczy używałam tylko odżywki Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo produktów udało Ci się zużyć;)gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jestem w trakcie nakładania odżywki Eveline :D ale ta 8w1 jakoś średnio mi podchodzi. Czekam aż ją zużyję (a mam jeszcze ponad połowę...) i przetestuję wersję diamentową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja wolę 8w1:) Diamentową miałam i mi totalnie nie służy;/

      Usuń
  5. Lubię kosmetyki Joanny :-) A szczególnie te do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam odżywki eveline i płynu do higieny intymnej i oba produkty lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.