wtorek, 31 lipca 2012

Zakupy lipcowe

Lipiec miał być miesiącem ograniczenia zakupów kosmetycznych. I prawie mi się udało to. Ale dziś ostatniego dnia poległam kosmetycznie na całej linii. Wszystko za sprawą trzech paczek, które dziś odebrałam. Ale o tym w następnym poście. Teraz prezentuję moje zakupy lipcowe. Część rzeczy to prezenty, część kupiłam sama.

- dezodorant do stóp 
- puder do stóp
- żel chłodzący do stóp

- letni żel pod prysznic Marakuja i Kokos Isana
- żel pod prysznic Melon i Gruszka Isana
-kremowy olejek pod prysznic Isana
-żel pod prysznic morze kwiatów Isana

- pomadka nude Celia
- błyszczyk do ust ANL Essence
- lakier ANL Essence
- lakier Ados 
- lakier Butterfly 
-lakier Ados
-liner ANL Essence

- uroczy koszyczek na kosmetyki
- intensywnie nawilżający krem do suchej skóry stóp FUSS WOHL
- spray do stóp i paznokci przeciwko grzybicy FUSS WOHL
- radełko do skórek
- pilniczek

-- intensywnie nawilżający krem do suchej skóry stóp FUSS WOHL
- olejek pichtowy
- aspiryna ( do toniku)



Uff zakupy jak widać pokierowane promocją Rossmana:)
Używałyście, któregoś z kosmetyków zakupionych przeze mnie? Jak  Wasze lipcowe zakupy?


11 komentarzy:

  1. uu widzę tu kilka kolejnych produktów do dopisania do mojej listy zakupów :)
    pomadka celia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże zakupy :) Ja mam z nich tylko deo do stóp fusswohl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bedzie wielka pielegnacja stopek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie będzie:) W końcu mamy lato i trzeba im zdecydowanie więcej uwagi poświęcić:)

      Usuń
  4. te żele mnie ciekawią. Dobre są?

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre:) Dodatkowo zapach mają fajny:D

      Usuń
  5. cześć tu Iza :) z wizazu :D Widzę Rossmanowe szaleństwo :D lakiery z essence są genialne! :)

    dodaję oczywiście do obserwowanych :) i zapraszam podglądać mnie i czekać na wpis o treningu biegowym :D :D

    pozdrawiam! :)
    http://healthyloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.