czwartek, 5 lipca 2012

Zakupy czerwcowe

Hej:)
Pogoda jest naprawdę fantastyczna;) Upał od rana do wieczora, szkoda, że nie sprzyja ona rozwojowi mojej pracy licencjackiej.

Dodaję fotki z czerwcowych zakupów:


-

  • mgiełka Play it spicy Playboy
  • dezodorant La Rive
  • żel pod prysznic z żurawiną Joanna
  • żel pod prysznic grejpfrut i pomarańcza Joanna
  • balsam do ciała wygładzająco nawilżający Soraya






  •  żel do mycia twarzy kolastyna
  • peeling do twarzy Kolastyna
  • peeling do twarzy z arbuzem Jaonna
  • tonik kolastyna
  • peeling cukrowy do rąk  Paloma


  •  zestaw Avene
  • krem do depilacji Joanna

  •  lakier Golden rose nr 45
  • .lakier Golden Rose nr 56
  •  lakier Golden Rose nr 28
  • zmywacz do paznokci wiśniowy



Tym samym ogłaszam lipiec i sierpień miesiącami zużyć i ograniczonych zakupów.

Miałyście coś z moich zakupów? Wzbudziło coś Wasze zainteresowanie?



15 komentarzy:

  1. szamponow tych uzywalam, jestem zadowolona;) Palyboya tez oczywiscie mialam;) jest super;))

    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam: mgiełkę Play it spicy Playboy, balsam Soraya, ale w innej wersji, żel do mycia twarzy, peeling do twarzy i tonik Kolastyna :)

    Jestem ciekawa peelingu do twarzy z arbuzem Joanna i peelingu cukrowego do rąk Paloma :) Gdzie można kupić te 2 produkty? W jakiejś sieciówce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogeria Sekrety Urody:) Jest tam masa kosmetyków trudno dostępnych;)

      Usuń
  3. mam mgiełkę Playboy, ale play it lovely :)) a lakiery Golden Rose uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie interesuje balsam soraya ;)i peeling do rąk..czekam na opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam mgiełkę Playboy, ale Play It Sexy :) zainteresował mnie ten peeling Palomy. Również jestem ciekawa gdzie go można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogeria Sekrety Urody:) Peeling można tam dostać w promocyjnej cenie;)

      Usuń
  6. Mam chęć na ten balsam z Sorayi :) a mam ten pelling do rąk- cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Beżowe lakiery, zestaw Avene, krem do depilacji - zrecenzuj bo jestem strasznie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. same ciekawe kosmetyki, szczególnie żele:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego balsamu soraya. Już go tyle razy widiałam cene też ma fajną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie zestaw z Avene:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam lakiery , szczególnie te z GR.. są idealne :))

    zapraszam do siebie- jestem tu od niedawna
    cortinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.