sobota, 14 lipca 2012

Rozdania w których biorę udział

Cześć:)
Dziś chciałabym Was zaprosić do udziału w rozdaniach w których biorę udział;)


Pierwsze rozdanie jest u Agnieszki z bloga Zwierciadło duszy. 


Rozdanie zostało przedłużone do 20 lipca;) Więc macie jeszcze szansę na zgłoszenie się.
Więcej informacji tutaj 



Kolejne rozdanie jest u Lilciuni

Rozdanie to jest dla mnie o tyle atrakcyjne, że do wygrania jest  osławione masło kokosowe z The Body Shop, a ja niestety do tego sklepu dostępu nie mam:(

Rozdanie trwa do 30 lipca
Więcej informacji tutaj



Kolejne rozdanie jest u Ankowatej:)


Do wygrania mnóstwo różnorodności;) 

Rozdanie trwa do 31 lipca.
Więcej informacji tutaj


Zapraszam Was do udziału w tych rozdaniach:)

11 komentarzy:

  1. Powodzenia i zapraszam na mini rozdanko również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo :)
    i życzę powodzenia w blogowaniu w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę Ci w nich powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również życzę powodzenia oraz zapraszam na rozdanie do mnie
    zkosmetyki.blogspot.com/2012/07/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mogę to zapraszam do mnie na rozdanie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Ja nie mam szczęścia do rozdań. U mnie się ostatnio skończyło rozdanie i konkurs, a już się szykują kolejne i mam nadzieję w przyszłym tygodniu ruszy pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia !!! i naprawde zachęcam do zakupu tego balsamu bo naprawde cena niska a jakosc fenomelnalna...... :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.