środa, 18 lipca 2012

Promocja książkowa

Cześć,

Dziś post nie kosmetyczny:)
Chciałam Wam napisać o świetnej promocji, którą zorganizował Weltbild. W ich internetowym sklepie jest duużo książek w promocyjnej cenie 9,90 zł. Promocja trwa tylko do końca miesiąca i co poniedziałek są dorzucane nowe tytuły. Promocja jest również w sklepie stacjonarnym Weltbild tam co szósta ksiązka jest za złotówkę. Ja wybrałam opcję internetową gdzie powyżej 5 książek przesyłka była gratis.

Myślę, że promocja warta uwagi bo ja się obłowiłam nieźle:D
Zakupiłam 6 pozycji. Na niektóre polowałam od dawna, niektóre mnie zaciekawiły po opisie:)




 Drugą turę zakupów planuję w ostatni poniedziałek lipca. 
Mam nadzieję, że znajdziecie coś ciekawego w ofercie sklepu dla siebie;)

Czytałyście którąś z książek, które kupiłam? Jakie książki najbardziej lubicie?

8 komentarzy:

  1. Dzięki za info :) Przekażę siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły zasap książek muszę zobaczyć tą promocje bo faktycznie opłaca się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie książki Edelmana miałam w pracy maturalnej :) "I była miłość w getcie" oraz jego wywiad u Hanny Krall :) Podobają mi się jego książki mimo, że tematyka Holocaustu jest przygnębiająca

    OdpowiedzUsuń
  4. czytalam dwie ksiazki C. Ahern, w tym p.s. kocham cie ale musze przyznac, ze pisze w tak zenujacy, nudny dla mnie sposob, ze nie jestem w stanie jej czytac... tez myslalam, zeby kupic ten podarunek bo w koncu tanioszka ale nie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tę promocję. Do koszyka wrzuciłam ponad 10 pozycji, ale na razie nie mam kasy i muszę się wstrzymać z zakupem:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wiadomość. Na pewno zajrzę i do sklepu internetowego i tego online. Uwielbiam kupować książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też skorzystałam z tej promocji:)
    zaglądam jeszcze na ich stronkę, może coś jeszcze upoluję ciekawego:)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z tych książek :P:P

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.