czwartek, 21 czerwca 2012

Zakupy majowo czerwcowe

Hej:)

Każda z Was wie, że Rossmann przygotował korzystną ofertę. Każdego dnia kilka produktów jest nawet 50 % taniej. Jak widać na załączonych obrazkach promocja ta naruszyła mój portfel bez dwóch zdań:)


  • antyperspirant dove
  •  balsam intensywna regeneracja Lirene
  • mus Garnier
  • antyperspirant Garnier 
  • odżywka do włosów 



  •  maska do włosów Wax
  •  Spray regenerujący włosy Marion
  • kąpiel odbudowująca włosy Marion
  • krem do rąk 5w1 Eveline


  •  pędzel Ecotools
  •  pomadka w kremie Manhattan
  •  bronzer Essence
  •  Liner Essence
  •   kredka do przydymionego makijażu Ingrid
  •  pomadka oriflame
  •   urocza pęsetka 

Skorzystałyście z oferty rossmanna? Miałyście, któryś z produktów które kupiłam ja?

14 komentarzy:

  1. Miałam tylko spray Dove, a z Ecotools mam pędzel do cieni :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem produktów Marion - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. produkty Marion kupiłaś w Rossmanie? bo widzę je pierwszy raz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie:)Marion kupiłam w osiedlowym sklepie kosmetycznym:)

      Usuń
  4. Niezłe zakupy :) Ciekawa jestem Twojej opinii na temat produktów Marion - ja póki co czekam na przesyłkę z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam nad tym Waxem ale za późno do Polski przyleciałam, no trudno, kupię w normalnej cenie ;)
    A zakupy Twoje - szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę kupić w końcu spray i płukankę z Marion..ostatnio widziałam w drogerii, ale nie kupiłam i żałuję, bo teraz nie ma :/ napisz koniecznie jak działają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie skorzystałam z tych promocji, bo jakoś nie były dla mnie super atrakcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również jestem ciekawa Twojej opinii produktów Marion oraz maski do Włosów Wax
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Czekam na recenzję. Żałuję, że nie skorzystałam z promocji ale patrząc na ilość Twoich zakupów może to i lepiej? Sama bym wyszła z Rossmanna z reklamówą kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super zakupy żałuję że nie ma mnie w Polsce bo na pewno bym skorzystała;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy, ja z promocji Rossmannowskiej nie skorzystałam, ogólnie ostatnio jedynie na Oriflame się czasem daję skusić, a tak to staram się opanować moje ilości kosmetyków xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog :)

    zapraszam do mnie
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.