niedziela, 3 czerwca 2012

Yves Rocher- promocja

Chciałam Wam napisać o świetnej promocji, która zorganizował sklep internetowy Yves Rocher.
Przy zakupach powyżej 100 zł i wpisaniu hasła FORYOU dostajemy rabat -50 %.
Przesyłka jest darmowa. Oczywiście można wybrać gratis, którym jest strój kąpielowy, maseczka + peeling  lub prezent niespodzianka. Oferta ważna do 10 czerwca.
 Od pewnego czasu mam ochotę na wypróbowanie paru produktów YR.  A teraz okazja jest  idealna i grzech nie skorzystać.

Skusicie się na zakupy? Co szczególnie polecacie z produktów Yves Rocher?

2 komentarze:

  1. ja lubie zel kawowy z serii jardis du monde czy coś takiego pojemność 200ml

    OdpowiedzUsuń
  2. WLASNIE MNIE SKUSIŁAS I ZLOZYLAM ZAMOWIENIE!!! A miałam odwykowac sie z kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.