wtorek, 19 czerwca 2012

Sól do kąpieli

Jako, że jedyną recenzją, która pojawiła się na blogu była maseczka to pora nadrobić braki w tej kwestii:)


Sól do kąpieli Mleko&Miód ON LiNE






"Relaksująca sól do kąpieli o zapachu MLEKA i MIODU pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatych w makro- i mikroelementy: mangan, chrom, miedź, kobalt. Kąpiel z dodatkiem soli wzbogaconej minerałami morskimi rozgrzewa, uspokaja i relaksuje. Wyjątkowy zapach mleka i miodu przynosi ukojenie zmysłom i zapewnia uczucie odprężenia."


SKŁAD: Sodium Chloride, Hydrolyzed Milk Protein, Hydrolyzed Gelatin and Mel, Parfum, Aqua, CI 19140, CI 17200.

Producent: Forte Sweden


Praktyka:

Plus:
- odpręża
- skóra jest gładka
- nie barwi paznokci ( wcześniej miałam sól innej firmy i po kąpieli paznokcie u rąk ja i u stóp miały kolor soli)
- wydajna
- tania


Soli używam nie tylko do kąpieli, ale i do moczenia stóp. W obu przypadkach sól sprawdza się doskonale.


Minusów nie zauważyłam.

2 komentarze:

  1. Miałam ją kiedyś, mile wspominam, ale na rynku jest tyle rzeczy do wypróbowania, ze nie wróciłam do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam tej soli,a pieni się choć troszkę?

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.