sobota, 16 czerwca 2012

Moje Kosmetyki: włosomaniactwo

Cześć:) 

Dziś prezentuję wszystko dotyczące pielęgnacji włosów co mieści się w mojej kolekcji.


  • lakier Wella
  • mgiełka stylizująca Joanna
  •  puder Taft 

  •  serum na końcówki Avon
  •  woda brzozowa
  •  woda pokrzywowa
  •  olej kokosowy Vatika


  • kuracja do włosów zniszczonych Joanna
  • maska nawilżająca Alterra
  •  al latte Kallos

  • maska pielęgnacyjno wygładzająca Gliss Kur
  • maska intensywnie pielęgnująca Gliss Kur
  • maska z jedwabiem Romantic

  • maska intensywna odbudowa Ziaja
  •  maska masło Shea i 5 alg BingoSpa
  • maska miodowa Kallos


  • odżywka do włosów wzmacniająca Joanna
  • odżywka Wella
  • odżywka Sayoss
  •  mgiełka termo ochronna Marion
  • balsam do włosów przeciw wypadaniu Green Pharmacy
  • eliksir ziołowy Green Pharmacy




  • ekspresowa odżywka regenerująca Gliss Kur
  • odżywka intensywna odbudowa Ziaja
  • odżywka z miętą i wrzosem Joanna
  • odżywka z miodem i cytryną Joanna
  • balsam nawilżająca regenerujący Joanna


  • odżywka olejek z awokado i masło karite Garnier
  • odżywka wygładzająca Isana


  •  mgiełka ułatwiająca rozczesywanie Pinio
  • mleczko prostujące włosy Marion
  • mleczko wygładzające Dove
  • jedwab Biosilk
  •  jedwab CHI



Chyba mój zasób masek do włosów mówi sam za siebie.. Zero zakupów z tej kategorii.
Doszło mi jeszcze 3 sztuki innych kosmetyków włosowych, ale je dorzucę do posta zakupowego.

Niebawem Kosmetyczny zbiór dotyczący pielęgnacji twarzy.
I recenzja mgiełki stylizującej Joanny.

9 komentarzy:

  1. Sporo :)) Powiem Ci szczerze, że Garniera używać nie mogę.. Dostaję po nim łupieżu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dziwne.. Ale wiadomo każdemu co innego służy, ta odżywka na mmoje włosy działa super:)

      Usuń
  2. Sporo :) jak się u Ciebie sprawdza ta maska Shea + 5 alg? Kupiłam ją ostatnio, użyłam raz póki co...

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow, zakupoholiczka z ciebie jak ta lala;p czy używasz na zmianę tych maseczkę czy zachowujesz jakąś kolejność tygodniową?

    OdpowiedzUsuń
  4. w tej kategorii masz chyba najwięcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a myślałam, że to ja mam dużo kosmetyków do pielęgnacji włosów:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo niezła kolekcja:)
    Mam to serum na końcówki z Avonu, bardzo fajne jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty tego masz! szok :D a spodnie są, tylko jakoś bliższych zdjęć nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.