wtorek, 26 czerwca 2012

Moje kosmetyki: perfumy i inne psikadła

Nie od dziś wiadomo, że każda kobieta lubi pachnieć;)





  • Pure Blanca Avon
  • Incandessence Avon
  • C- Thru Charming
  • Bi-es Aqua Lulci
  • C-Thru Sparkling sapphire



  • C-Thru Blooming
  • Puma Flowing
  • Adidas Happy Game
  • Bi-es Kiss of Love
  • Bi-es Kiss of Love


  •  Mgiełka Kwiat Wiśni Avon
  • Playboy Play It Sexy
  • Bali Bliss Avon 




  • Bon Bons Malizia Pink Grapefruit
  • Bon Bons Malizia Cyber Kiwi
  • C-Thru Blooming
  • C-Thru sparkling sapphire
  • Avon Little black dress



    Dopiero robiąc zdjęcia na bloga zauważyłam, że mam dwie takie same buteleczki perfum. Chodzi mi o Bi-es Kiss of love.  Cały czas żyłam w przekonaniu, że różową buteleczkę wyprodukowała inna firma. Zapachy są totalnie inne.


    Jakie są Wasze ulubione zapachy i perfumy? Lubicie słodkie zapachy?


11 komentarzy:

  1. Lubię ciężkie, ogoniaste zapachy, nie przepadam za świeżymi, ogórkowymi ;) Nie miałam żadnego z zapachów, które pokazałaś - tzn. mam mgiełkę Playboy, ale inną wersję - Play It Spicy... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą samą mgiełkę Playboya i bardzo ją lubię :) widzę, że posiadasz kilka wersji C-Thru. Ja najbardziej lubię Pearl Garden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu miałam Pearl Garden i były w mojej ulubionej trójce:)

      Usuń
  3. no no sporo tego masz, ja mam lichą kolekcje ;)
    pozdrawiam i dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię od świeżaków,przez słodkie po bardzo ciężkie zapachy,niezła kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem pokaźna kolekcja :D
    Ja uwielbiam świeże i kwiatowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  6. noo niezły zbiorek ja tez mam z Avonu ale chyba mi sie już nudzi i mama zamiar kupić jakiś nowy :)
    szkoda że nie podałaś cen :<

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :) ja ostatnio żyję z dwoma, góra trzema zapachami :) a słodkie uwielbiam, ale to też zależy od nastroju...

    OdpowiedzUsuń
  8. C-ThRU moje ulubione mam trzy zapachy z nich uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.