piątek, 8 czerwca 2012

Moje kosmetyki: balsamy, masła i inne smarowidła

Na sam początek pokazywanie swoich kosmetyków prezentuję balsamy, kremy do twarzy i inne smarowidła: 


  • mleczko do ciała miód&wanilia Isana
  • mleczko do ciała z bawełna Bielenda
  • balsam do ciała z zieloną herbatą Joanna





  •  krem na rozstępy Babydream
  •  jedwab do ciała Eveline
  •  balsam do ciała kwiat wiśni Avon
  •  balsam do ciała BeBeauty


  • masło do ciała Isana
  • mus do ciała wanilia Avon
  • masło do ciała Brazylia BeBeauty
  • masło do ciała Mango Cień






  • serum antycellulitowe Carla Norri
  • balsam antycellulitowy Carla Norri
  • serum modelujące do biustu Carla Norri

  • naturalny krem Babydream
  • krem chroniący przed zimnem Babydream
  • krem do stóp BeBeauty
  • krem do stóp Puss Wohl



  • krem do rąk i stóp Ziaja
  • oliwkowy krem Ziaja 

  • krem Nivea
  • krem Nivea
  • krem Dove




kremy do rąk:
  • z olejkiem arganowym (Isana)
  • krem do rąk i paznokci aloes (Green Pharmacy)
  • ukojenie (Garnier)
  • do rąk i paznokci odzywczy (Bielenda)
  • wosk pszczeli i olej makadamia (Anida)
  • odżywczy krem do rąk (BeBeauty)


kremy do twarzy:
  • aktywny krem na noc Eucerin
  • nawilżająco matujący krem na dzień Eucerin
  • nietłusty krem matujący SPF 15 na dzień Avon
  • matujący krem korygujący Tołpa
  • krem do cery trądzikowej Best




9 komentarzy:

  1. fajny zbiór smarowideł, nie masz tego aż tak dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :) posiadam to masło z BeBeauty. Pachnie jak jakiś płyn do mycia naczyń... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się bardzo podoba zapach;) Taki kadzidełkowaty;P

      Usuń
  3. dodałam się i zapraszam do siebie, do wygrania paleta sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego mleczka z bielendy- opakowanie mnie ciągnie, a poza tym jakoś wierzę w pozytywny wpływ bawełny na moje ciało;)

    Obserwuje Cie i zaprasza równie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko na chwilę obecną spisuje się fantastycznie:) Szybkie wchłanianie, dobre nawilżenie i miły zapach:)

      Usuń
  5. Ale pokaźna kolekcja! Zapraszam do siebie na bloga na pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.