sobota, 23 czerwca 2012

Mój "mały" bzik czyli moja kolekcja lakierów

Cześć:)
Planowałam dodać przez weekend kilka recenzji, ale zapomniałam kablu do aparatu. Recenzję więc muszą poczekać a dziś wygrzebałam na dysku fotki mojej kolekcji lakierów. W tej kategorii mam bzika totalnego:)



-

  • Golden Rose mleczna odżywka
  • Wibo preparat do usuwania skórek
  • odżywka 
  • odżywka
  • "gorzki pazurek"
\


  • Eveline 8w1 Total Action
  • Eveline SOS
  • Joko Bomba witaminowa
  • Joko Aktywna kuracja utwardzająca



  • Wibo trends Nude nr 350
  • Essence Nude Glam 04 Iced Latte
  • Essence Nude Glam 05 toffee togo
  • Essence C&G 70 nude it!
  • Essence Multi Dimension 39 Spicy



  • Essence Multi Dimension 57 Love Go Pink (?)
  • Sensique exotic flower nr 245
  • Miss Sporty nr 326
  • Miss Sporty nr 452
  • Essence Ballerina 03 On Your Gracile Tiptoe






  • Pierre Rene Top Flex nr 213 Sun Kissed
  • Pierre Rene Top Flex nr 43
  • Wibo Extreme Nails nr 178
  • NYC nr 131 Big Apple Red Creme
  • Wibo Your Fantasy nr 13



  • Miss Sporty nr 453
  • Lovely
  • Lovely nr 339
  • Bella nr 04
  • Essence Vampire's Love 03 True Love
  • Wibo   

  •  Butterfly mięta 
  • Miss Sporty nr 346
  • Essence A New League 04 Tommy's Favorite Green
  • Wibo nr 390
  • Golden Rose Miss Selene nr 217




  • Miss Sporty nr 320
  • Golden Rose Classics nr 192
  • Golden Rose Miss Selene nr 224
  • Sensique Sensual Colours nr 241
  • Wibo 
  • Essence multi dimensiom 63 Purple Herry



  • Vipera Salamandra lakier pękający 
  • Essence lakier pękający
  • Essence special Effect topper 02 Circus Confetti
  • Essence special effect topper 07 soft touch
  • Essence gel-look
  • Lemax złote ozdoby
  • Lemax niebieskie ozdoby


    Od pewnego czasu mam ban zakupowy w kwestii lakierów. Moja kolekcja przeszła segregację: lakiery, które się już nie nadawały zostały wyrzucone a te których nie lubię i użyłam raz dostała w spadku moja siostra. Postanowiłam zużywać to co mam i nie kupować żadnych nowych lakierów.  
    Z ciekawostek powiem Wam, że kupowanie lakierów służy mi jako poprawiać humoru;) W liceum potrafiłam codziennie wrócić z dwoma nowymi lakierami:)


    A Wy jakie najbardziej kolory lakierów lubicie? Po jakiej firmy lakiery najczęściej sięgacie?


16 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja - mamy kilka takich samych kolorów :) Mam sporo lakierów essence, H&M i Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wibo, ostatnio NYC, Miss Sporty, Catrice, Golden Rose, Eveline (uwielbiam je!), Vipera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo duża kolekcja ;) Moje ulubione lakiery są z Essence ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie te lakiery i ileeeeee!
    Ja mam ok. 10- glownie Barry M i Essie ;)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz kolekcję wow, też mam te odżywki eveline ;-) no i gorzki pazurek by mi się przydał;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła kolekcja! Nawet znalazł się lakier który ja mam - Miss Sporty nr 320 xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kolekcja :) ja mam po kilka lakierów z Essence, Wibo, Miss Sporty oraz pojedyncze "okazy" m.in. z Golden Rose, Safari, Manhattanu. Jakoś mam bardziej fazę na błyszczyki niż lakiery, zwłaszcza że mam poniszczone paznokcie przez co długo się nie utrzymują :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbia lakiery :) Ostatnio robiłam porządki i z 70 zostało około 40. Najbardziej lubie kremowe, bez drobinek, broń Boże perłowe!. Ulubione kolory: czerwony, różowy, beżowy, czarny,a latem miętowy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię kolory nude, brązy, mięta, koral, wrzosy, czerwienie, zielenie... :) i pewnie mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolorki, sporo ich masz. Super zbiór.

    OdpowiedzUsuń
  11. Parole, który lepiej kryje:
    Essence Nude Glam 04 Iced Latte czy Essence Nude Glam 05 toffee togo
    ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne kolorki! ;) Też mam ten lakier trends nude od wibo i bardzo go lubię. ;) I odżywki eveline też używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się Wibo trends Nude nr 350 - tego jeszcze nie mam i pewnie skuszę się przy najbliższych zakupach.

    Ja najbardziej lubię róże- albo ciemne i intensywne, albo delikatne i kolory w klimacie miss sporty 326, lakiery brzoskwiniowe (oczywiście nie wszystkie, ale nie wiem jak określić dokładnie kolor który lubię)
    Kiedyś non stop nosiłam czerwień, obecnie na palcach u rąk rzadko- ale na pewno do niej powrócę.

    Nie wiem jakiej firmy lakierów mam najwięcej- trochę na pewno essence, ostatnio jak w końcu odkryłam safari w moim mieście to też wzięłam z 10 albo więcej, za 4 zł grzech było nie brać.
    Większość moich lakierów to takie do kilkunastu zł, mam też droższe, ale niewiele, bo potem mi szkoda, że dałam 5 dych a pomalowane paznokcie parę razy.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.