środa, 23 maja 2012

Zmiany, zmiany..

Niebawem na moim blogu pojawi się nowa zakładka:) Będą w niej spisane wszystkie kosmetyki, które posiadam. Dodatkowo  pojawią się porównania miesięczne co zużyłam a co kupiłam. Pewnie to będzie w osobnej zakładce. Tym sposobem będę miała czarno na białym co mi potrzeba:) I może chociaż trochę oduczę się chomikowania czy jak kto woli "mrożenia:" pieniędzy.


Na blogu pojawią się też zdjęcia wszystkich kosmetyków, które posiadam:)
Myślę, że pomysł jest dobry. I będzie skutecznym lekarstwem na mój "kosmetykoholizm":)

Dobrej nocy;*

5 komentarzy:

  1. super pomysł, też o tym myślałam ale jak pomyślę ile by mi czasu na fotografowaniu tego wszystkiego zeszło to mi się odechciewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na rozdanie http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html. Jedną z nagród jest cudeńko z Paryża!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam ma sprawozdanie. Chętnie obejrzę Twoja kosmetyczke. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w realizacji planów : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na zmiany :))
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.