wtorek, 22 maja 2012

Moje "skromne" zakupy:)

By nie przedłużać:

Zakupy pogrupowałam:
Drogeria Sekrety Urody:






- krem do rąk odżywczy Bielenda (zapowiada się ciekawie)
- odżywka "Bomba witaminowa" Joko ( zawsze chciałam ją wypróbować ale nigdy nie mogłam trafić na nią.)
- balsam do ciała z zieloną herbatą Joanna Naturia (urzekł mnie zapach)







- Balsam do włosów przeciw wypadaniu Green Pharmacy ( krem był gratis)
- Eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych Green Pharmacy
- krem do rąk i paznokci Aloes (gratis do balsamu)





- żel pod prysznic czarny pieprz i kardamon Wellness&Beauty ( powalająca CND 2,39 zł, zapach boski)
- mleczko do ciała miód i wanilia (  CND 5,19 zł)
Oczywiście oba produkty to edycja limitowana więc nie mogłam sobie odmówić:) 


- C-THRU Blooming ( zestaw upolowany za 18,99 zł) 







- róż Marble Mania ( narzekałam Tżtowi, że mi się śni ten róż po nocach i podczas spaceru i "przypadkowego" wejścia do Natury ukazał mi się On :) Ostatnia sztuka, która czekała na mnie:))
- błyszczyk Joko ( dostałam gratis podczas zakupów w Drogerii Sekrety Urody)



- masło do ciała Mango ( zauroczyło mnie opakowanie;P)
- sól do stóp cytrynowa 

Oczywiście tydzień kosmetyczny w Lidlu nie mógł mi umknąć;) Podobają mi się jeszcze dwa produkty, jeden jest mi potrzeby drugi taka zachcianka ( a raczej urzekający zapach). Postanowiłam, że jeśli w następnym tygodniu w Lidlu zobaczę te dwie rzeczy to je zakupię.










10 komentarzy:

  1. Jak potestujesz balsam z Joanny napisz co nieco o nim. Zazdroszcze kosmetyków z lidla i ciekawa jestem tego masełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do masełka to za jakiś czas napiszę więcej o nim:) A balsam z Joanny niebawem będzie zrecenzowany na blogu:) Bo już jedno opakowanie zużyłam:)

      Usuń
  2. zapasy kosmetyczne uzupełnione, można brać się za testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprzyjemniejsza część zaraz po kupowaniu:)

      Usuń
  3. Ciekawy jaki będzie krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem balsamu z zieloną herbatą i masła z mango:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super zakupy. mnie najbardziej ciekawi nowy zapach c-thru:D

      Usuń
  5. Z Balsamu do włosów przeciw wypadaniu Green Pharmacy będziesz zadowolona :) mam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tych kosmetyków Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa masła, pewnie pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.