niedziela, 13 maja 2012

Moja przygoda z C-THRU

C-THRU jest to jedna z moich ulubionych marek wody toaletowej.
Swoją przygodę zaczęłam od:

Black Diamond :

Dla kobiet: tajemniczych, wymagających i pragnących się wyróżniać


Zdjęcie pochodzi ze strony:  beautycosmetic.biz

 Nuty zapachowe: 

Nuty Głowy: cytrusy, akordy ozonowe. zimne przyprawy
Nuty Serca: wanilia, orchidea.
Nuty Baz: paczula, ambra, drzewo sandałowe.








W pierwszej klasie liceum stałam się posiadaczką:

Pearl Garden:

Dla kobiet: ponętnych, które uwodzą swoją niewinnością


Zdjęcie pochodzi ze strony: fasionhetfo.blogter.hu


Nuty zapachowe:

Nuty Głowy: jabłko, gruszka, brzoskwinia, passiflora.
Nuty Serca: lilia wodna, wiciokrzew, róża, jaśmin
Nuty Bazy: drzewo, białe piżmo




W klasie maturalnej odkryłam nowy zapach, który przebił wszystkie pozostałe

Emerald 

Dla kobiet: autentycznych, otwartych, bezpośrednich
Zdjęcie pochodzi ze strony: nokaut.pl


Nuty zapachowe:

Nuty Głowy: jeżyna, czerwona porzeczka, lilia wodna
Nuty Serca: fiołek, róża, lilia
Nuty Bazy: drzewo cedrowe, białe piżmo, drzewo sandałowe




Na początku studiów dokonałam mniej trafionego wyboru i na mojej półce pojawił się:

Sparkling Sapphire:

Dla kobiet: nowoczesnych i eleganckich, które chcą się czuć świeżo a zarazem zmysłowo.
Zdjęcie pochodzi ze strony ceneo.pl






Nuty zapachowe:

Nuty głowy: kolendra
Nuty serca: irys, frezja
Nuty bazy: piżmo, bursztyn, drzewo sandałowe, czystek


W grudniu 2011 weszła nowa woda toaletowa, więc nie wahając się zrobiłam sobie prezent mikołajkowy i tak o to pojawiła się moja nowa miłość


Charming

 Dla kobiet: modnych, stylowych, współczesnych, spontanicznych, pełnych energii i radości życia.




Nuty zapachowe:

Nuta Głowy: jabłko, mandarynka, malina
Nuty Serca: peonia, fiołek
Nuty Bazy: wanilia, piżmo



Moja przygoda z C-THRU trwa już 7 lat. Przez te siedem lat zawiodłam się tylko raz: kupując Sparkling Sapphire. Perfumy okazały się po prostu "za ciężkie". Zapach ten jest już wycofany z rynku.


Perfumy są:
- trwałe(!!!!)
- mają śliczne, kobiece opakowania
- są tanie w promocji 75 ml wody toaletowej można mieć już za 40 złotych


Z ciekawostek dodam, że w moim domu zapach Charming zrobił furorę i posiadaczkami jego stała się moja siostra i Mama. Także każda ma swój flakonik:)


Ostatnio pojawił się nowy zapach Blooming. Chyba nie muszę Wam mówić, że niebawem będzie on w moim posiadaniu;)





Miałyście kiedyś styczność z tymi perfumami? Które są Waszymi ulubionymi?

15 komentarzy:

  1. osobiście nie używałam żadnych xD ale moja koleżanka ze studiów używa Emerald, mama dostała ode mnie na święta Charming, a teraz na dzień matki Blooming. Emerald jest dla mnie obojętny, ale Charming i Blooming kuszą strasznie xD Tylko obiecałam sobie przystopować z perfumami...

    Z tych co wymieniłaś nie widziałam tego Black Diamond, jest on jeszcze dostępny w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że są:) Nawet wczoraj w rossmanie je widziałam:)

      Usuń
  2. nowosc dla mnie sa C- Thru ale brzmia zachecajaco
    obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  4. wypsikałam się kiedyś tymi zielonymi, ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę! prawdziwa c-thru maniaczka:P Nigdy jakoś nie wpadły mi w ręce, ale przy najbliższej wizycie w drogerii powącham:)
    Ja jestem zakochana w coco chanel mademoiselle!

    Zostałaś otagowana na blogu www.isia-isia.blogspot.com! Wejdź na bloga i odpowiedz na pytania! przyłącz się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi podobają się zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej,masz super bloga ,obserwuje i zapraszam http://sekretnapuszkaawniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pare razy C-thru i są naprawdę świetne. Ametyst? eśli się nie mylę - podobał się najbardziej

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie prowadzę blog o odchudzaniu Klik Dodałam do obserwowanych <# www.bycidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać :) PS.Obserwujemy ? ? Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Emerald, Charming i Golden touch (taki ciemny) - znam, miałam i uważam że to świetne zapachy!! na lato i nie tylko mmm cudne! ja kupowałam po 75 ml i starczało na długo :)
    obserwuje :) i zapraszam do mnie:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam Emerald i był śliczny. Miałam też ten perłowy, ale nie podobał mi się, za mdły, taki mydlany... :( Ale ogólnie fajne perfumki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te zapachy i obecnie mam trzy w szafce

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.