wtorek, 8 maja 2012

Mini zakupy

Moje małe zakupy z ubiegłego tygodnia :)



- żel pod prysznic Fruttini o zapachu wiśniowo waniliowym
- podkład  Healthy Mix Bourjois (nr 52)
- krem Acnefan

Żel pachnie niesamowicie. Rozważałam/ Rozważam zakup jeszcze jednego wariantu zapachowego. Ale mam nadzieję, że zdrowy rozsądek zwycięży:)

Podkład używam niecały tydzień więc za krótko by coś o nim powiedzieć:) Na chwilę obecną jestem zadowolona: dobrze matuję i ładnie pachnie.

Acnefan jest moim entym opakowaniem. Wprost uwielbiam ten krem. Niebawem pojawi się o nim osobna recenzja.

Dzisiaj w końcu pojawiła się nowa ulotka w drogerii "Sekrety Urody".
 klik
 Na ulotkę czekałam z niecierpliwością. Przyznam szczerze drogerię odkryłam miesiąc temu i już jestem w niej zakochana. Dużo marek ciężko dostępnych plus przyzwoite ceny:)




3 komentarze:

  1. ciekawa jestem tego podkładu, musze pokończyć swoich ulubieńców i może się na niego skuszę....czekam na recenzję :) dzięki za obserwację - również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tego podkładu.. czekam na jakąś recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas się pojawi:) Jak narazie wrażenia pozytywne;)

      Usuń

Statystyka

Obsługiwane przez usługę Blogger.